سوالات متداول

شما با استفاده از صفحه ارتباط با ما یا زدن دکمه درخواست مشاوره می توانید اطلاعات خود را در فرم ثبت نمایید تا همکاران من در اسرع وقت زمانی جهت مشاوره برای شما تنظیم نمایند.

در حوزه کسب و کار از شروع راه اندازی و بالندگی ایده تا به ثبت رساندن و اجرای آن در کنار شما هستیم و پس از آن جهت رشد و توسعه کسب و کار از برنامه ریزی، هدف گذاری، تعیین تارگت، تشکیل تیم فروش، بازاریابی و تحقیقات بازار شما را همراهی می کنیم تا رسیدن به تارگت های مورد نظرتان و البته در حوزه های دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا و غیره نیز برایتان طرح های ویژهای در نظر گرفته ایم که در صورت همکاری با یکدیگر مفصل در موردشان صحبت می کنیم.

ابتدا نباید این نکته فراموش کرد که مدیریت ارتباط با مشتریان یک نرم افزار نیست و یک تفکر استراتژیک می باشد و نرم افزار تنها شتابدهنده و تسهیل کننده این مسیر می باشد. بله با توجه به تجربه ۱۰ سال حضور در بازار و داشتن مسئولیت های کارشناس فروش، بازاریابی ، مدیریت فروش، مدیرعاملی در بیش از ۱۰ صنعت متفاوت و آشنایی با چالش ها و فراز و نشیب های هر کسب و کار به سیستم سازی و فرآیندسازی در مجموعه شما می پردازیم و پس از آن در صورت نیاز نرم افزار CRM متناسب با کسب و کار شما را بهتون معرفی می کنیم و تا زمان پیاده سازی و اجرایی شدن پروژه در کنارتان خواهیم بود تا رسیدن به نتایج مد نظرتان شانه به شانه کنارتان خواهیم بود.

مجموعه آکادمی اکبر توانگر از تمام ابزار جهت رونق بخشیدن به کسب و کار استفاده می کند و راهکارهای مناسبی را به شما پیشنهاد می کند که می تواند در راه توسعه و بالندگی کسب و کارتان تا رسیدن شما به یک برند محبوب کنارتان باشد. مجموعه آمادگی دارد با سابقه درخشان در طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینک، اسمس مارکتینگ شما را همراهی نماید و تجربه ای دلنشین از یک همکاری صمیمی و نزدیک را ایجاد نماید. برای تجربه این همکاری کافی است با ما در ارتباط باشید.

ما معتقدیم یک کارآفرین باید بتواند با مسائل ابتدایی کسب و کار خود آشنا باشد لذا سعی در این داریم که دوره های آموزشی انواع ثبت ها را بگذاریم تا از این طریق کارآفرینان را بی نیاز نماییم یا حداقل آشنایی به آنها بدهیم که بتوانند به درستی از ظرفیت های موجود در جهت توسعه کسب و. کار خود استفاده نمایند. بیشترین تلاش ما در این حوزه آموزش خواهد بود ولی در صورتی که نیاز شما اجرا و ثبت هم باشد برایتان انجام می دهیم

با پیام دادن به واتساپ، اینستاگرام و صفحه ارتباط با ما و معرفی خود و اعلام درخواستتان با شما در اسرع وقت تماس گرفته می شود و اطلاعات مورد نیاز در اختیارتان قرار می گیرد.

کسب و کار شما، بازتاب خود شماست!

· هنگامی که ناسا برنامه فرستادن فضانوردان به فضا را آغاز کرد با مشکل کوچکی روبرو شد. آنها دریافتند که خودکارهایشان در فضای بدون جاذبه کار نمیکند( جوهر خودکار به سمت پائین جریان نمی یابد و روی سطح کاغذ نمیریزد.)

برای حل این مشکل آنها شرکت مشاورین اندرسون را انتخاب کردند. تحقیقات بیش از یک دهه طول کشید و ۱۲ میلیون دلار صرف شد و در نهایت آن‌ها خودکاری طراحی کردند که در محیط بدون جاذبه می‌نوشت، زیر آب کار می کرد،

روی هر سطحی حتی کریستال هم میتوانست بنویسد و در دمای زیر صفر تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد هم کار می کرد. اما؛ روس‌ها راه‌حل ساده تری داشتند: آنها از مداد استفاده کردند.

چنین داستانی مصداقی روشن برای مقایسه دو روش در حل مساله است؛ تمرکز روی مشکل( نوشتن در فضا) یا تمرکز روی راه حل ( نوشتن در فضا با خودکار یا مداد ).

با این نمونه کوچک باید ادامه دهیم آنچه برای شما به عنوان کارفرما یا مالک مهم است نه فقط دیدن مشکل بلکه تمرکز بر روی حل مشکل است اکنون شماهستید که باید انتخاب کنید چه چیزی برای شما مهم است.

استفاده از تجربیات گروه مشاورین و متخصصین هر حوزه این امکان را به ما خواهد داد تا هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کرده و برای یافتن راهکار و پیدا کردن راه حل از تجربه سایرین توسط مشاورین استفاده نماییم.

در آخر انتخاب با شماست

هزینه های مشاوره بسته به نوع انتخاب شما متفاوت خواهد بود که به چه صورت قرار هست با هم همکاری نماییم. به صورت ساعتی، فصلی، پروژه ای و یا هر نوع دیگری که شما مد نظر دارید .

به نظر من استفاده از هزینه برای مشاوره کلمه صحیحی نمی باشد هزینه مخارجی هست که انجام می شود و تمام می شود اما مشاوره نوعی سرمایه گذاری است که آثار آن از شروع و بدو کسب و کار آغاز می گردد و حتی تا پایان آن ادامه دارد.

هر ایده متناسب با بزرگی و کوچکی متفاوت خواهد بود و البته معتقدم هیچ ایده کوچکی نداریم مقیاس تنها اجرا در سطح های متفاوت از جامعه و صنعت می باشد. اما از زمان شروع طراحی بیزینس پلن و ثبت های آن که مورد سو استفاده قرار نگیرد تا به اجرایی رسیدن پروژه حداقل بین ۶ماه تا ۱ سال در سطح و اندازه کوچک طول می کشد که به اجرا برسد و پس از آن کسب و کار دیگر تمامی ندارد و باید همواره در تلاش بود در جهت رشد و توسعه و بالندگی آن.

بله من افتخار مدیرعاملی و هیت رئیسه شرکت فرتاک قدرت اندیشه ساز را دارم و تمام فعالیت ها را در جهت رشد و توسعه این مجموعه انجام می دهم.

همواره نظر دیگران را جویا شوید و مشورت کنید، ولی تصمیم نهایی را خودتان بگیرید؛ چون این شما هستید که می‌بایست پیامدها و نتایج آن را بپذیرید.

آنتونی رابینز

بالاترین خوشی ها در شور و شوقی است که انسان را به ماجراجویی ها و پیروزیهای بزرگ و فعالیتهای نوآورانه وادار می کند.

آنتوان دوسنت اگزوپری

پیمایش به بالا