02154

معرفی انواع نرم افزار CRM رایگان ?

نرم افزار CRM  چیست ؟

CRM  به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری تعریف می شود و یک سیستم نرم افزاری است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان خود تقویت کنند.

اگر بخواهیم خیلی ساده تر توضیح بدیم :

CRM مخفف «مدیریت ارتباط با مشتری» است و به تمام استراتژی‌ها، تکنیک‌ها، ابزارها و فناوری‌های مورد استفاده شرکت‌ها برای توسعه، حفظ و جذب مشتریان اشاره دارد.

این نرم افزار تضمین می کند که هر مرحله از تعامل با مصرف کنندگان به منظور افزایش سود کلی به آرامی و کارآمد پیش می رود. این نرم افزار داده های مشتری را از چندین کانال جمع آوری می کند. از این رو، CRM اطلاعات دقیق در مورد تاریخچه خرید کلی، اطلاعات شخصی و حتی الگوهای رفتار خرید را ذخیره می کند.

استقرار و پیاده سازی نرم افزار CRM  اکبر توانگر

 

 

چه کسانی میتوانند از نرم افزار CRM استفاده کنند ؟

بهترین بخش در مورد نرم افزار CRM این است که تقریباً هر واحد سازمانی می تواند از آن بهره مند شود – از فروش و خدمات مشتری گرفته تا استخدام، بازاریابی و توسعه کسب و کار. نرم افزار CRM  راه بهتری برای مدیریت روابط خارجی ارائه می دهد.ذخیره تمام اطلاعات مشتری در یک مکان، ثبت مسائل مربوط به خدمات، شناسایی فرصت های فروش، مدیریت کمپین های بازاریابی – اینها تنها چند قابلیت هستند که CRM از آنها برخوردار است.

 

از آنجایی که CRM دسترسی آسان به داده ها را فراهم می کند، همکاری در فرآیندهای مختلف و افزایش بهره وری برای کاربران نیز بسیار آسان تر از

فرآیند جذب مشتریان برای کسب و کارها خیلی هم ساده نیست، اما هنگامی که مشتری جذب می شود، چالش های بزرگ تری را  سازمان ها پیش روی خودشان خواهند داشت و آن هم چیزی نیست به جز ایجاد چگونه یک رابطه صمیمی و ماندگار با مشتریان برقرار کنیم.

با استفاده از نرم افزار CRM و استفاده از فرهنگ غنی مشتری مداری در سازمان که منجر به ایجاد و حفظ روابط قوی و مقرون  به صرفه در حفظ و جذب مشتریان جدید می باشد.

قابل ذکر است که نرم افزار CRM به کمک شما خواهد آمد جهت ارتباطی بهینه، ساده و متمرکز با مشتریان. شما هر چه تلاش کنید مشتریان خود را بهتر بشناسید ارتباط قوی تر و صمیمی تری با آنها برقرار خواهید کرد و البته در این مسیر فراموش نکنید که CRM یک نرم افزار نیست بلکه یک تفکر می باشد.

 

نرم افزار CRM چیست؟ | اهداف مدیریت ارتباط با مشتری | مزایای CRM

 

CRM چگونه کار می کند؟

راه‌حل‌های CRM شامل قابلیت‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا تعاملات مشتری و شرکت را از طریق کانال‌های مختلف موجود پیگیری کنند. این کانال ها شامل فرم های تماس، ایمیل، تماس های تلفنی و غیره می باشد.

 

نرم افزار CRM مجموعه ای از ابزارها را برای مدیریت کل قیف فروش و بازاریابی، از صلاحیت رهبری گرفته تا مدیریت فرصت، پیش بینی و بسته شدن معامله، به تیم های فروش و بازاریابی ارائه می دهد. این تیم ‌های خدمات مشتری ،  قادر می‌سازد تا درخواست‌های مشتری را مدیریت کرده و عملیات خدمات را با پیروی از فرآیندهای از پیش تعریف‌شده برای تعالی مراقبت از مشتری، خودکار کنند.

 

سیستم‌های CRM مملو از ویژگی‌های ردیابی هستند که تعاملات متعدد مشتری را به صورت آنلاین ثبت می‌کنند. علاوه بر این، CRM فرآیندهای معمول را خودکار می کند و ابزارهایی را در اختیار مدیران قرار می دهد که امکان ردیابی و اندازه گیری عملکرد و بهره وری شرکت را فراهم می کند. به عنوان مثال، نرم افزار CRM می تواند کارهایی را که باید در یک زمان معین انجام دهید را به شما یادآوری کند.

 

می توانید آن را وادار به انجام فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده مانند ارسال ایمیل و برقراری تماس های تلفنی کنید. تمام کارهایی که با CRM انجام می شود ثبت می شود و به شما زمان کافی می دهد تا برنامه های اقدام بهتری برای بستن هر فروش احتمالی داشته باشید. برخی از CRM ها همچنین قابلیت های تحلیلی را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد کارایی تلاش های بازاریابی مختلف را برای ایجاد سرنخ و تبدیل دنبال کنند

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM چیست

 

چرا مدیریت ارتباط با مشتری مهم است؟

 

نرم افزار CRM یک سیستم ویژه با یک هدف اصلی است  – بهبود روابط با مشتریان از طریق ارائه ابزارهای هوشمند به کسب و کارها برای توسعه موثر استراتژی موفق. به عبارت دیگر، نرم افزار CRM می تواند عملیات حیاتی کسب و کار مانند فعالیت های بازاریابی، خدمات و فروش را تسریع بخشد تا تجربه و وفاداری مشتری را از تماس اولیه تا خریدهای تکراری افزایش دهد.

 

انواع   CRM

 

  • CRM مشارکتی
  • CRM عملیاتی
  • CRM تحلیلی

 

CRM عملیاتی

 

یکی از انواع سی ار ام است که فرایند اصلی کسب و کار یک شرکت را تسهیل میکند این ابزار به شرکت ها کمک میکند تا فروش خود را هدایت کنند ، خرید را قطعی و مشتری را خوشنود و راضی نگه دارند

 

  ویژگی های سی ار ام عملیاتی

  • خودکارسازی مدیریت فروش
  • مدیریت کمپین‌های بازاریابی
  • خودکارسازی روند ارائه خدمات به مشتریان
  • شناسایی مشتریان بالقوه
  • مدیریت روابط با مشتری
  • مدیریت ارائه خدمات به مشتریان
  • مدیریت روند فروش از اعلام قیمت تا خرید نهایی
  • پیش‌بینی فروش

 

CRM مشارکتی

 

از طریق سی ار ام مشارکتی، بخش های مختلف یک کسب و کار شامل بخش فروش ، بازایابی ، مالی میتوانند اطلاعات مشتری با یک دیگر به اشتراک بگذارند . هدف از این کار به حداکثر رسوندن سود آوری ، افزایش کیفیت افزایش راضایت و در نتیجه وفاداری مشتری است.

نرم افزار CRM رایگان

 

CRM تحلیلی

 

نرم ‌افزار CRM این قابلیت را دارد تا به طور مستمر داده‌های مرتبط با مشتریان را از کانال‌های مختلف کاری دریافت و ذخیره کند. CRM تحلیلی رویکردی نظام‌مند برای تحلیل داده‌های بدست آمده از مشتریان است. این رویکرد به برقراری تعاملات بیشتر با مشتریان کمک می‌کند و با شناخت الگوی خرید مشتریان استراتژی مناسب بازاریابی و کمپین‌های منحصر به فرد جذب مشتری را شناسایی می‌کند. همچنین، این رویکرد با شناخت نیازهای مشتریان وفاداری آنها به کسب و کار را افزایش می‌دهد.

 

 

چرا کسب و کار ها باید از سی ار ام تحلیلی استفاده کنند :

این رویکرد با تحلیل درست داده‌ها به کسب و کارها کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه را به مشتریان دایمی تبدیل کنند.

همچنین با استفاده از سی ار ام تحلیلی می‌توانید تجربه بهتری از خرید را برای مشتریان خود بازآفرینی کنید. تجربه بهتر به معنای افزایش درآمد و در نتیجه وفاداری مشتری به کسب و کار شماست

 

۸  رکن اصلی CRM  :

 

  • استراتژِی
  • معیار ها
  • تکنولوژی
  • اطلاعات
  • تجربه مشتری
  • همکاری
  • فرایند ها
  • چشم انداز ها

 

معرفی نرم افزارهای رایگان

 

 

استفاده از سی ار ام چقدر هزینه دارد ؟

 

سیستم های CRM بازه قیمتی متفاوتی دارند و نمیتوان یک قیمت ثابت برای همه در نظر گرفت.

بسیاری بر اساس هر کاربر هزینه دریافت میکنند ، بسیاری بر اساس میزان اطلاعات ، هزینه دریافت میکنند و بسیاری دیگر بر اساس عملکرد هزینه میگیرند

 

نرم افزار CRM رایگان گوگل :

 

  • نرم ‌افزار Zoho
    نرم ‌افزار Agile CRM
  • نرم ‌افزار Streak
  • نرم ‌افزار HubSpot
  • نرم ‌افزار Freshsale
  • نرم ‌افزار Pipedrive

 

بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد ؟

 

  1. ارزیابی سرنخ
  2. پیش بینی فروش
  3. ردیابی ایمیل
  4. برنامه ریزی و پیاده سازی مسیر فروش
  5. دارای اپلیکیشن
  6. امکان شخصی سازی
  7. یکپارچگی با نرم افزار های حسابداری
  8. ادغام سایت و سرویس مدیریت محتوا

 

 

بررسی نرم افزارهای داخلی و خارجی CRM که اپلیکیشن اندروید دارند - آکادمی اکبر توانگر

نرم افزار CRM رایگان zoho

مجموعه نرم افزاری منحصر به فرد و قدرتمند برای اجرای کل کسب و کار شما، که توسط شرکتی با چشم انداز بلند مدت برای تغییر روش کسب و کار شما  ارائه شده است.

این نرم‌افزار این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا از طریق سرویسهای گوگل، توییتر و فیس بوک، با این نرم‌افزار ارتباط برقرار کنند.

 

بررسی نرم افزارهای رایگان-آکادمی اکبر توانگر

 

 

نرم افزار CRM رایگان agile 

اولین مجموعه ، فروش ، بازاریابی و خدمات حرفه ای در جهان است و توسط بیش از ۱۵۰۰۰ مشتری در سراسر جهان برای ایجاد و پرورش سرنخ، بستن معاملات و حمایت از مشتریان استفاده و مورد اعتماد است.

Agile CRM یک نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده است. این نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا برنامه‌ریزی فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش یک کسب و کار را برپایه داده‌های مشتریان بهبود ببخشد.

از مزایای این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

– مدیریت کامل مشتریان و چرخه فروش آن‌ها از ابتدا تا انتها.

– پیش‌بینی و پیگیری خریداران با استفاده از داده‌کاوی و تجزیه و تحلیل داده‌ها.

– ارتباط با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیامک.

– ایجاد لیستی از مشتریان و حذف ایمیل‌های اسپم از لیست‌ها.

– شناسایی و از بین بردن اقلامی که برای کسب و کار مفید نیستند.

Agile CRM با تمرکز بر روی رویکرد Agile توسعه داده شده است و یکی از بهترین نرم افزارهای CRM برای تیمهای کوچک و متوسط ​​است.

در زیر، ۱۰ نکته تمایزدهنده در مورد Agile CRM آورده شده است:

  1. Agile CRMبه شما امکان می دهد تا ایمیل های خود را به صورت خودکار پیگیری کنید و پاسخ دهید.
  2. وظایف تیم را به راحتی مدیریت کنید و وظائف را با وضوح در دسترس تیم قرار دهید.
  3. Agile CRMبا همه ابزارهای لازم برای مدیریت تیم و پروژه همراه است.
  4. ساخت ارتباط با مشتریان و مدیریت درخواست های پشتیبانی از دیگر امکانات قابل دسترس در تنظیمات Agile CRM است.
  5. در Agile CRM، مدیران می توانند پرونده های سفارش یا پروژه را مدیریت کنند و از طریق قابلیت های کارگروهی تیم، فرآیند را بهبود بخشند.
  6. Agile CRMقابلیت افزودن جزئیاتی مانند تاریخ شروع و پایان پروژه، توضیحات و نظرات تیم را ارائه می دهد.
  7. Agile CRMاین اجازه را می دهد که با همکاران و مشتریان خود چت کنید و نتایج چت ها را مدیریت کنید.
  8. Agile CRMقابلیت بررسی اطلاعات شبکه های اجتماعی مرتبط با مشتریان و مدیریت پاسخ های شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.
  9. Agile CRMهمچنین امکان پرداخت به مشتریان و مدیریت تراکنش های پرداخت را به شما می دهد.
  10. در Agile CRM، می توانید رویدادهای مختلف را مشاهده کنید، آنها را مدیریت کنید و تنظیمات آنها را بررسی کنید.

در کل، Agile CRM یک نرم افزار CRM مناسب برای تیم های کوچک و متوسط ​​است که به شما کمک می کند تا تمام فعالیت های تجاری خود را مدیریت کنید، با مشتریان خود تعامل داشته باشید و پروژه های تیم را به طور موثر مدیریت کنید.

 

 

نرم افزار رایگان CRM -اکبر توانگر مشاور کسب و کار اصفهان

نرم افزار CRM رایگان streak

streak  ابزاری است که با جیمیل سینک می شود و جیمیل را به محیط یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) واقعی تبدیل می نماید. می توان  به وسیله‌ی آن، تمام بحث‌ها و مکالمه‌های خود را پیگیری کرد. افزونه‌های بسیاری مانند  برای جیمیل وجود دارند. اما به وسیله‌ی این ابزار می‌توانید اهداف خود را دنبال نمود، امور کاری خود را زودتر به نتیجه رساند. پرسش‌های ضروری مشتریان خود را سریع‌تر پیگیری نمود. Streak محیط گرافیکی زیبایی دارد که مبتنی بر شیوه‌ی درک مستقیم طراحی شده است.

Streak یک نرم افزار مدیریت رابطه با مشتری (CRM) است که به کاربران کمک می کند تا تماس هایشان را با مشتریان خود مدیریت کنند و تعاملاتشان با را به راحتی در نرم افزار به صورت را پیشرفته وارد کنند. این نرم افزار به صورت یک افزونه برای Google Chrome و Gmail عرضه شده است و در دسترس برای استفاده از Gmail و G Suite است.

این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که تماس های تلفنی، ایمیل ها و آمارهای مختلف را در یک مکان مرکزی جمع آوری کنند و از آنها به عنوان یک مبدأ برای مدیریت روابط با مشتریان خود استفاده کنند. همچنین، streak به کاربران اجازه می دهد تا وظایف زمان بندی شده و یادآوری های مختلف را به راحتی مدیریت کنند و برنامه ریزی کنند.

با streak، کاربران می توانند به صورت دقیق تر تعقیب کنند که کدام ایمیل ها، فرم ها و تعاملات موجود در Gmail به یک مشتری خاص ارتباط دارند. بنابراین، streak به کاربران این امکان را می دهد تا بیشتر به مشتریانشان بپردازند و بهترین مشتری هایشان را شناسایی کنند، میزان فروش خود را افزایش دهند و بهترین استراتژی های خود را برای توسعه کسب و کارشان پیدا کنند.

در کل، streak یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت روابط با مشتریان است که به کاربران ابزارهای لازم برای افزایش فروش، گسترش کسب و کار و بهبود روابط با مشتریانشان را به ارمغان می آورد.

در زیر ۱۰ نقطه تمایز این نرم‌افزار را بیان می‌کنم:

 

۱. تعامل آسان با Gmail : Streak از طریق یک افزونه به Gmail نصب می‌شود و به کاربران این امکان را می دهد تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مشتریان فعالیت کنند و نیازی به نرم‌افزارهای CRM جداگانه ندارند.

۲. مدیریت آسان : به کمک Streak شما می‌توانید به راحتی ویژگی‌های مدیریت CRM را مانند پروسه فروش، پیگیری کاربر و بررسی تاریخچه تعامل هایی که با مشتری داشته‌اید مدیریت کنید.

۳. نمودارها و گزارش‌های پیشرفت کاری : Streak به شما اجازه می‌دهد تا گزارش‌هایی را که نیاز دارید را ایجاد کنید و نمودارهایی را که تجزیه و تحلیل پیشرفت کاری شما را به شما نشان می‌دهند.

۴. افراد چندگانه: Streak به شما اجازه می‌دهد که با همکاران خود به صورت همزمان تعامل کنید و فعالیت های با همکار خود را نیز بررسی کرده و مدیریت کنید.

۵. جستجوی سفارشی: می‌توانید با استفاده از استعلام‌های خود، داده‌های خود را برای جستجوی سرعت بالا و سفارشی‌سازی قابل‌توجهی بهبود بخشید.

۶. شخصی‌سازی: Streak بسیار شخصی‌سازی است و به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه خود را در قالب طراحی ساده و همچنین مدیریت ویژگی‌های خود از طریق پیکربندی یکپارچه بهبود بخشید.

۷. قالب‌هایی پیش‌فرض برای ماژول‌های مختلف: با استفاده از قالب‌های پیش‌فرض، می‌توانید با سرعت کار را بر روی داده‌های خود شروع کنید.

۸. مناسب برای تیم‌های کوچک و متوسط: Streak برای تیم‌های کوچک و متوسط بهترین انتخاب است و با توجه به نیازهای مختلف کاربران قابل شخصی‌سازی است.

۹. محیط کاربری ساده: Streak واسط کاربری ساده و مفهومی دارد که به کاربران کمک می کند به راحتی از آن استفاده کنند.

۱۰. قابل استفاده بر روی دسکتاپ و دستگاه های همراه: نوار ابزار Streak در هر دو نسخه مرورگر و برنامه همراه قابل دسترسی است و به شما امکان می‌دهد که در هر زمان و مکانی به CRM خود دسترسی داشته باشید.

 

HubSpot Sales

 

 

نرم افزار CRM رایگان Hubspot

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Hubspot، یک سیستم رایگان است که هرآنچه برای مدیریت مشتریان و فروش  نیاز است را پوشش می دهد. در این سیستم می توان کاربران نامحدود و حداکثر یک میلیون مخاطب اضافه کرد، بنابراین در مورد محدودیت ها نگرانی وجود نخواهد داشت.

HubSpot یک نرم‌افزار CRM یا Customer Relationship Management است که برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ طراحی شده است. این نرم‌افزار اینترنتی، برای مدیریت فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان، وب‌سایت و ابزارهای مدیریت محتوا طراحی شده است. هاب اسپات برای جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان، افزایش فروش، پایش وب‌سایت، مدیریت محتوا و ساخت روابط با مشتری و بهینه سازی فرآیندهای بیزینس از طریق یک پلتفرم بستر باز طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های هاب اسپات می‌توان به تحلیل داده‌ها، نمودار ارائه داده‌های آماری و گزارش‌ها، اعلان‌ها و پیام‌های خودکار برای مدیرت داده‌ها و فرآیندهای بیزینس اشاره کرد. از دیگر لذت‌های استفاده از هاب اسپات، بهره‌مندی از کافه‌ای در لندن برای کارآفرینان، استارت‌آپها و کارمندان است که موقعیت متمایز در این شهر از نیروی کار دیجیتال جذب می‌کند.

در زیر ۱۰ نقطه تمایز نرم افزار Hubspot را بیان می‌کنم:

 

  1. پلتفرم جامع همه کاره: HubSpot یک پلتفرم کامل است که طیف وسیعی از ابزارها و ویژگی ها را برای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری ارائه می دهد.

 

  1. CRMقدرتمند: CRM HubSpotیکی از قدرتمندترین ها در بازار است که دارای ویژگی هایی مانند جذب سرنخ، مدیریت تماس، ردیابی معاملات و اتوماسیون فروش است.

 

  1. اتوماسیون بازاریابی: HubSpot طیف وسیعی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را ارائه می دهد که به تولید سرنخ، پرورش سرنخ، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر کمک می کند.

 

  1. اتوماسیون فروش: ویژگی های اتوماسیون فروش HubSpot به خودکارسازی فرآیند فروش و ساده سازی خط لوله فروش کمک می کند.

 

  1. خدمات مشتری: ویژگی های خدمات مشتری HubSpot به کسب و کارها این امکان را می دهد تا سوالات و مشکلات مشتری را از طریق کانال های متعددی مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی، تلفن و چت مدیریت کنند.

 

  1. طراحی و توسعه وب سایت: HubSpot طیف وسیعی از ابزارهای طراحی و توسعه وب سایت را ارائه می دهد که کسب و کارها را قادر می سازد تا وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای و بدون دانش کدنویسی ایجاد کنند.

 

  1. وبلاگ نویسی: ابزار وبلاگ نویسی HubSpot به کسب و کارها امکان ایجاد و انتشار پست های وبلاگ، بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو و به اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی را می دهد.

 

  1. تجزیه و تحلیل و گزارش: HubSpot تجزیه و تحلیل دقیق و ویژگی های گزارش ارائه می دهد که به ردیابی عملکرد بازاریابی، فروش و فعالیت های خدمات مشتری کمک می کند.

 

  1. برنامه موبایل: HubSpot یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد که به کسب و کارها امکان می دهد به ویژگی های CRM، اتوماسیون بازاریابی و اتوماسیون فروش خود در حال حرکت دسترسی داشته باشند.

 

  1. ادغام ها: HubSpot با طیف وسیعی از ابزارها و پلتفرم های دیگر، از جمله Salesforce، WordPress، Zapier و غیره ادغام می شود.

 

Freshsales - برنامه‌ها در Google Play

 

نرم افزار CRM رایگان Freshsale

یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که شما می توانید به مشتریان پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلفن، ایمیل و چت داشته باشید.  نرم افزار طوری طراحی شده که برای شرکت های کوچک نیز قابل استفاده است.

ویژگی برجسته Freshsaleمدیریت تک کاربره آن است که اجازه می دهد هزاران نفر را هدایت و رهبری کنید. این نرم افزار نه تنها قابلیت های استاندارد هر CRM-ی را به شما رائه می دهد بلکه قابلیت های منحصر به فردی نیز در خود دارد. از جمله این ویژگی های منحصر به فرد می توان به مدیریت پیوسته، مسیریابی تماس، ضبط تماس های دریافتی و تماس خودکار اشاره کرد.

Freshsales یکی از نرم‌افزارهایی است که برای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) توسعه یافته است. این نرم‌افزار، برای مدیریت سیستم فروش، ارتباطات با مشتریان، مدیریت روابط با مشتریان، خدمات مشتریان و تجزیه و تحلیل داده‌های فروشگاهی استفاده می‌شود.

با استفاده از Freshsales می‌توانید اطلاعات مشتری، سفارشات، تاریخچه تعاملات و تراکنش های فروشی را در یک مکان مرتب و دسترسی آسان ذخیره و مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به تعیین و ارسال قرار ملاقات و برنامه‌ریزی فروش، مدیریت پیشنهادات قیمت و نظرسنجی‌ها، مسیریابی فروش، اتصال اینترنتی و ارتباط بین داخلی، گزارش‌دهی و آنالیز داده‌های فروشگاهی اشاره کرد. Freshsales توسط Freshworks Inc. توسعه داده شده و در حال حاضر در قالب نسخه وب، اندروید و iOS در دسترس است.

برخی از ویژگی‌های مختصر و جدایی‌ناپذیر نرم‌افزار Freshsales عبارتند از:

 

۱. اطلاعات ارتباطی کامل: این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمامی ارتباطات خود با مشتریان، شرکا و همکاران را در یک محیط واحد تنظیم و پایش کنید.

 

۲. مدیریت منابع: Freshsales آسان کنترل کالا، خدمات و منابع سایر کاربران را می دهد.

 

۳. شناسایی افراد حریص: این نرم افزار نشانگرهایی در مورد افراد حریص در کسب و کار شما نشان خواهد داد.

 

۴. ترکیب امنیتی: Freshsales اطمینان حاصل می کند که هیچ کشفی از ایمیل، اطلاعات تماس و ارتباطات دیگر به پارتی خلاف نمی رسد.

 

۵. قابلیت چت زنده: به کاربران اجازه می دهد برای رفع ابهام در مورد محصولات و خدمات خود با مشتریان خود به چت زنده دسترسی داشته باشند.

 

۶. ایجاد مستندات: Freshsales قابلیت تولید مستندات در مورد فروش محصولات شما را فراهم می کند.

 

۷. ترکیب با تفکیک شغل: شما می توانید Freshsales را با شغل های مختلف در کسب و کار خود ترکیب کنید.

 

۸. رتبه بندی رقبا: این پلت فرم به شما امکان می دهد تا رتبه بندی رقبا و بررسی فعالیت های و برنامه های آنها را بررسی نمایید.

 

۹. گزارش گیری: freshsales به کاربران امکان می دهد که گزارشات مختلف در مورد فعالیت های محصولات و خدمات خود را بگیرند.

 

۱۰. اطلاعات تنظیم شده: از طریق Freshsales می توانید منابع جدید را به صورت آسان و سریع اضافه کنید.

À propos de nous | Pipedrive

نرم افزار CRM رایگان Pipedrive

این نرم افزار یک انتخاب عالی برای شرکت هاست به صورتی که می تواند کسب و کارهای بین المللی را با ۱۳ ارز رایج پشتیبانی و مدیریت کند. پیکره بندی APL باز به شما اجازه می دهد که کسب کارتان را با نرم افزارهایی مانند زاپیر، رایت سیگنچر، میل چیپ و دراپ باکس و … یکپارچه سازی کنید. این نرم افزار به فروشندگان اجازه می دهد در یک دوره ۳۰ روزه به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده کنند .

Pipedrive یک نرم افزار مشتری پایه است که به صورت استراتژیک برای بیشتر کسب و کارهایی که به فروش محصولات و خدمات می‌پردازند، طراحی شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که فرآیند فروش خود را بصورت کامل و از هر جهت مدیریت کنید؛

در زیر برخی از ویژگی‌ها و نقاط تمایز Pipedrive را توضیح می دهم

  1. داشبورد فشرده و با نمایش اطلاعات مفید
  2. ردیابی روند در فرآیند فروش با فراهم کردن یک نمودار فعالیت های کاربران
  3. دوست داشتنی بودن و طراحی زیبای صفحات
  4. امکان اتصال به ایمیل ها، تماس ها و فعالیت های اجتماعی کاربر
  5. قابلیت انتقال وظایف به افراد دیگر
  6. قابلیت استفاده در دستگاه‌‌های هوشمند از جمله تبلت و گوشی‌های هوشمند
  7. پشتیبانی از چند زبانه
  8. تعیین مراحل مختلف فروش با ظرفیت کاهش اشتباه انسانی
  9. قابل استفاده برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک.
  10. یکپارچگی با دیگر نرم افزارهایی مانند Google Apps، MailChimp، Zapier، و Slack.

 

مدیریت تجربه مشتری با  CEM

مدیریت تجربه مشتری به این معنی است که به وسیله شناخت خوبی که از مشتری به‌دست می‌آوریم بتوانیم سلایق و علایق او را شناسایی کرده و تجربه‌ای مختص به او را برایش فراهم سازیم. بدیهی است که یافتن اطلاعاتی که بتواند در این مسیر ما را یاری کند کاری آسان نخواهد بود و مستلزم رصد کانال‌های ارتباطی و تعاملات او با سازمان است.

 

اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید شما دقیقاً جای درستی آمده اید

 

من اکبر توانگر به شما کمک می کنم بهترین نتیجه و بهره وری از عملکرد خودتان در سازمانتان را داشته باشید.با طراحی بوم کسب و کار خود و پیاده سازی آن در CRM می توانید به راحتی تیم فروش و بازاریابی خود را قدرتمند نمایید و تارگت های فروش خود را یک به یک تیک نمایید.

 

من در این راه مثل خیلی از کسب و کارهای دیگری که تا امروز برای موفقیتشان گامهای بلند و موثر برداشتیم برای شما هم تا رسیدن شما به موفقیت مد نظرتان کنارتان هستم و تا زمانی که شما دست از تلاش برندارید من هم دست ارائه راهکارهای موثر در جهت توسعه کسب و کار شما برنخواهم داشت. اگر می خواهید طعم شیرین موفقیت را بچشید با من همراه شوید. من به شما قول می دهم راه را برای شما تا حد امکان شیرین و هموار نمایم.

 

اگر تمایل دارید موفقیت را با ما تجربه کنید ، همین الان با کارشناسان ما صحبت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا